Banner Tasarımı

Dijital pazarlama dünyasında önemli bir konu var ise oda görselin planlanarak ve kurgulanarak güzel bir şekilde yansıtılmasıdır. Bannerlar web sitelerinde görsel alanda yer aldığı gibi kendi ürünlerinizi göz önünde bulundurmak için reklamlarda da öne çıkarılmaktadır.


Bannerlar için bir çok boyutlandırma ölçüleri vardır. Ama dünya genelinde belirli standartlar kabul gördüğünden IAB (interactive advertising bureau) interaktif reklam bürosu tarafından satndartlaştırılmış 8-12 ölçü vardır. Yalnız sektör geliştikçe ve ihtiyaçlar göz önünde bulundurulduğunda bu ölçü sayısında da artış olmaktadır. Bannerlar resim (.jpeg, .gif, .flash, .png) formatında ve hareketli olarakta kullanılmaktadır.

 

icon holistic, banner tasarımlarını oluştururken sadeliği ve anlaşılabilirliği göz önünde tutarak anlatılması gereken ve akılda kalıcılığı tercih etmektedir. İşin dijital pazarlama boyutuna gelindiğinde algı, kullanım kolaylığı dikkate alınmaktadır.

 

Görsel efektler ve net anlaşılabilir hareketli tasarımlar satışı ve tıklama oranını %20 arttırmaktadır.