Skip to content Skip to footer

Marka Geliştirme

Marka terimsel olarak bir malın ya da hizmetin diğer mal ve hizmetlerden ayrışmasını sağlayacak sözcükler, semboller, şekiller ve benzeri tüm işaretleri içerir.

Devamı >>

Ürün İsimlendirme

Ürün isimlendirmeyi ürünün türüne, hammaddesine, şekline, kalitesine göre onu en iyi şekilde anlatacak ismi seçmek şeklinde tanımlamak mümkün.

Devamı >>

Marka İsmi Bulma

Marka ismi bir markanın, bir şirketin kurumsal kimliğini yansıtmak amacıyla oluşturulan marka genişletme stratejilerinin en önemli basamaklarından biridir.

Devamı >>

Slogan Bulma

Bir ürün ya da hizmetin sağladığı faydayı hedef kitleye duyurmak amacıyla kullanılan sloganın kısa, akılda kalıcı ve ilgi uyandırıcı olması gerekir.

Devamı >>

İçerik Geliştirme

İçerik pazarlaması ve içerik geliştirme ile hedef kitlelere onların ilgi alanına girecek konularla ilgili bilgi değeri taşıyan düzenli içerikler sunulmaktır.

Devamı >>

Metin Yazarlığı

Metin yazımı ile reklamda hedeflenen kitleye ulaşılabilmesi ve verilmek istenen mesajın tüketicilere veya kullanıcılara iletilebilmesi başarılır.

Devamı >>

Marka Konumlandırması

Dünya markası olma yolunda ilerlemeyi hedefleyen şirketler, bu nedenle ürünlerini farklılaştırmak adına markalaşma stratejileri uygulamalıdır.

Devamı >>

Marka Hikayesi Oluşturma

Bir markanın başarılı bir şekilde yönetilmesinin ardında, iyi bir hikâye anlatımı vardır. Kalıcı şirketler marka hikâyelerini tüketicisine en iyi şekilde anlatanlardır.

Devamı >>

Web Tasarım Ajansı